KERN is opnieuw Google Partner

KERN Global Language Services is wederom tot Google Partner benoemd. Deze benoeming onderstreept de expertise en toewijding van KERN op het gebied van zoekmachine-optimalisatie en SEO-vertalingen in uiteenlopende talen.

KERN Global Language Services heeft zich dankzij een bewezen expertise in de toepassing van technologieën en methoden voor zoekmachine-optimalisatie en het creëren van meertalige websites opnieuw gekwalificeerd als Google Partner.

Bedrijven die succesvol willen zijn op buitenlandse markten hebben meer nodig dan een meertalige website. Een product of bedrijfsinformatie moet ook snel te vinden zijn met behulp van zoekmachines zoals Google, Bing, Yandex, Baidu of andere aanbieders. Daarnaast is het uiteraard belangrijk dat een bedrijf zo hoog mogelijk in de zoekresultaten verschijnt, om zo de competitie af te troeven.

De ervaring en expertise van KERN Global Language Services op het gebied van het vertalen en lokaliseren van websites maakt KERN tot toonaangevende dienstverlener op het gebied van zoekmachine-optimalisatie. Keywords, metadata en koppen worden gelokaliseerd, waarbij deze lokalisatie is toegespitst op de gewenste doelgroep. Op deze manier zorgt KERN ervoor dat websites van klanten zichtbaar zijn voor zoekmachines en zo hoog mogelijk in de ranking verschijnen.

De experts van KERN zetten innovatieve oplossingen en concepten voor websites en online campagnes in, daarbij ondersteund door uitgebreide kennis over de doelgroep en cultureel bepaald zoekgedrag. Op deze manier wordt een hogere positie op de lijst met zoekmachineresultaten bereikt en daarmee een hoger aantal bezoekers.

“We zijn er trots op dat we opnieuw tot Google Partner benoemd zijn,” zegt Dr. Thomas Kern, CIO van KERN Global Language Services. “Deze benoeming bevestigt onze expertise op het gebied van meertalige SEO-vertalingen en onze toewijding om onze klanten altijd bij te staan met raad en daad. We zullen onze oplossingen op het gebied van meertalige zoekmachine-optimalisatie verder blijven ontwikkelen en zien ernaar uit om onze klanten ook in de toekomst op maat gemaakte oplossingen aan te kunnen bieden.”

KERN Global Language Services houdt de interne kennis voortdurend op peil door middel van cursussen en opleidingen. Op deze manier worden vertalingen aangeboden die de meest recente ontwikkelingen op het gebied van SEO en Google Ads als basis hebben. Zo zorgt KERN ervoor dat klanten wereldwijd gebruik kunnen maken van websites die zichtbaar, vindbaar en effectief zijn.

Meer informatie over SEO-vertalingen van KERN vindt u op onze website.